Friday, September 16, 2016

 ||| තීන්ත පැල්ලම |||


"නුඹ මගේ තීන්ත කූඩුව කුඩු කළ බව මම දනිමි. එසේ කළේ ඇයි දැයි මම නුඹෙන් නොවිමසමි. මට අළුත් තීන්ත කූඩුවක් මිලදී ගත හැකි නමුත් මම එසේද නොකරමි. තවමත් පෑනේ ඉතිරි වී ඇති තීන්ත වලින් මම තවදුරටත් සටහන් තබමි. සෝදා පිරිසිදු කළද ගෙබිම මත තවමත් මට තීන්ත පැල්ලම දැක ගත හැකිය. නුඹ තීන්ත කූඩුව කුඩු කිරීම පිළිබඳව මගේ හිතේ ඇත්තේ නොපහන් හැඟීමකට වඩා වඩාත් අපැහැදිලි, තෝරා ගත නොහැකි අමුතු හැඟීමකි. එය කුහුලක්ද නැතහොත් ශෝකයක්ද යන්න තෝරාගැනීම මට අපහසු කරුණකි. කෙසේ නමුත් මට තවමත් පලා යාමට සිතක් නැත්තේය. ඉතිරිව ඇති තීන්ත වලට කුමක් කරන්නේ දැයි තවමත් මට ගැටළුවකි. ඉන් සටහන් විය යුත්තේ නුඹටත් මටත් වැදගත් යමකි. එසේ ප්‍රවේශමෙන් තෝරාගත් වස්තු බීජයක් තවමත් මම නොලදිමි. එතෙක්  මම සටහනක් නොතබමි. මීට කලකට ඉහතදී සටහන් ගොන්නක් කාගේදෝ උවමනාවට දවා අළු කළේද නුඹම බව මම දනිමි. එහෙත් නුඹට මම වෛර නොකරමි. ඒ අළුද මේ පැල්ලමද මට බොහොම දේ ඉගැන්විය. වෙන කිසිම කලකටත් වඩා මම දැන් ප්‍රීති වෙමි. ඒ අන් කවර හේතුවක්වත් නිසා නොව, මෙතෙක් කල් නොදුටු බොහෝ දේ එකම එක  තීන්ත පැල්ලමක් තුලින් දැකීමට හැකිවීම  නිසාය."


~අමා~

 

 

No comments:

Post a Comment