Friday, July 1, 2016

 || තාන්යාට ලියමි 1 - (සාෂෙන්කා වැන්යුෂින්) ||


ආදරණීය තාන්යා,

මීට කලින් නුඹට නොලීවාට මට සමාවෙන්න. කළු අසරුවා නිසා නුඹත් මමත් බොහොම කිට්ටු මිතුරියන් බවට පත්වුනා. කළු අසරුවා කල එකම හොඳ දෙය එය කියලයි මට හිතෙන්නේ. නුඹ නොහිටින්න අඩුමතරමේ නැව  දකින්නවත් එන්නට මට හිත හදාගන්න බැරුව යනවා තාන්යා. නුඹ දකින්න එන්නවත් සාෂාට කිසිම ක්‍රමයක් නෑ. නුඹ ලියා එව්වා වගේ එකම එක පාරක්වත් පව්ලූෂාගේ රොමැන්සාව බලන්න සාෂාට අවසර නැති හැඩයි. ඇගේ හදවත දුකෙන් පෙඟී ගිහින්. ඈ මළ ගමක යන්න සූදානම්වනවා වගෙයි ඇයට දැනෙන්නේ. ඈ ඉකි බිඳිනවා තාන්යා !! ඈ ඉකි බිඳිනවා!! කිසිම කෙනෙන්කුට නොපෙනෙන්න නෑසෙන්න ඈ ඉකි බිඳිනවා!! ලෝකයාට පෙන්නේ ඇගේ කවිකාර ෆීනික්ස් හිතත් බලෙන් අලවගත්ත හිනාවකුත් විතරයි. ඈ බොහොම වේදනාවෙන්. ඇගේ ෆීනික්ස් හදවත ගිලන් වෙලා. සාෂෙන්කා වැන්යුෂින්ට නැව් නගින්න බෑ !! ඇගේ හිතට එකඟව ඒක කරන්න බෑ ඈට !! ඈ ඒ උත්සාහ කරන්නේ ඇත්තෙන් පලා යන්නයි !! ඇගේ හදවතේ රිද්මය වෙනස් වෙලා තාන්යා !! වෙනදාටත් වඩා බොහොම වේගයෙන් හද ගැහෙනවා!! සාෂා දෙගිඩියාවෙන්. නුඹ හිතනවාටත් වඩා බොහොම දෙගිඩියාවෙන්. නැව පෙනි පෙනීත් ඇගේ දෑස් තවමත් සොයන්නේම පාව්කාමයි !! පව්ලූෂා මිකායෙව් ඈට සුබ පතන්නවත් එයි කියා වැන්යුෂින් තවම මගබලාගෙන. නුඹට මතකද "උෂාලෝකය" පද පෙළ ?? නුඹ ඒ පදපෙළ ලියා එව්වාම සාෂා බොහොම දුක් වුණා. ඒ වගේ දෙයක් ගැන හිතන්නවත් ඈ කැමැති උනේ නෑ . ඒත් අද නැව දිහා බලාගෙන ඉන්න මට මතක්වෙන්නෙම මම නුඹට ලියා එවූ පිළිතුරයි.

අතීතේ එක රැයක
කොටු වෙලා ලොකු වැස්සක
නොතෙමි මට ඉන්නට
ගොඩ වුනා මම හෙවනකට.
වළාකුළු පිරි අහසක
දුර ඈත එක අස්සක
දිලෙන තරුවකි ලස්සන
අනේ !! බෝ ලොබ බැන්දා මම !!!
සිහින මගෙ ඇස් පියන් යට
දඟ කරනවා තරඟෙට
නින්ද නැත අහලක
ගැහෙනවා හද බොහොම සද්දෙට .
දකිමියි සිතා අනන්තය
බලා සිටියේම නුඹ දෙස
මගහැරුනු දේ බෝමයි
නුඹ නිසා තරුවේ මට .
රක්ත පැහැ  වෙනුවට 
අමුතු දම් පැහැ දක්නට
නැත හිතක් කිසි මට
ඔන්න ආයෙමත් !! හද ගැහෙනවා සද්දෙට !!
ඔව් !! මට වැරදුනා
ආයෙමත් මම රැවටුනා
අනන්තය නුඹ යැයි සිතා
හුස්ම මම  නවතාන  උන්නා !!
වැස්ස තව සැර වෙලා
හෙවණ පෙඟිලා ගියා
සීතලට හිත ගල් වෙලා
නේන ගමනක මම ගියා .

අද මට ගමන යන්න නැව් තට්ටුවට ගොඩ වෙන්න බැරි වෙලා තාන්යා. කාලය වෙනදාටත් වඩා වේගයෙන් ගෙවිලා යනවා. අලුත් ලෝකයක් පේනවද කියලවත් බලන්න නැව් තට්ටුවට ගොඩවෙන්න මට හිතක් නෑ. අනේ පාව්කා එකම එක සැරයක් ඇවිත් යනවා නම් !!! මට නැව දකින්න සැලැස්වූවාට නුඹට බොහොම ස්තූතියි තාන්යා,  නමුත් මම තවම දෙගිඩියාවෙන්. නුඹට නැවත ලියන තෙක්, ආදරයෙන්,

~සාෂා~


No comments:

Post a Comment