Wednesday, June 22, 2016

|| සාෂෙන්කාගේ දිනපොතෙන් - 6 ||


බැලලයිකාවත් නුඹත් අතර තිබුණේ හරි පුදුම බැඳීමක් පාව්කා. වෙලාවකට මට හිතුනෙම නුඹ කලින් ආත්මෙකදීත් මේ වගේම ලස්සනට බැලලයිකාව වයන්න ඇති කියලයි. අද මේ පිටුවෙ ලියැවෙන්නේ නුඹෙත් ,බැලලයිකාවෙත් කතාව පාවෙල්. 

එදා රෑ අපි ඔක්කොම මීෂගේ ගෙදර මිදුලේ අවුලලා තිබුණ ගිනි මැලයක් වටේ වාඩිවෙලයි හිටියේ . නුඹ නිල්  පාට කොටු වැටිච්ච අත් දිග කමිසයක් තමයි ඇඳගෙන හිටියෙ. මීෂා එයාගේ ප්‍රියතම කහ පාට කමිසයත්, ලුද්මිලා ලස්සනම ලස්සන දම් පාට බෝල බෝල ගවුමකුත් ඇඳගෙන ඇවිත් හිටියා. ඇයි එයාලා ගැන විතරක් විස්තර !!! ඔව්, මේ කියන්න යන්නේ සාෂෙන්කා ගැන තමයි !! සාෂාත් එයා ආසම ඇඳුම වෙච්ච ලස්සන නිල් පාට මල් ගවුමකින් හැඩවෙලා ඇවිත් හිටියා. අපි හැමෝම ගිනි මැලය වටේට වාඩිවෙලා විස්තර කතා කරමින් හිටියා මට මතකයි. නිකොලායි සීයගේ හිනා යන කතන්දරත්, රේසා ඉවානොව්නා ගේ පින්තූර කතාත් අහන් හිටිය අපිට වෙලාව යනවා දැනුනෙත් නෑ . 

නෑ !! එහෙම හිතිලා තියෙන්නෙ මටයි - මීෂටයි - ලුද්මිලාටයි විතරමද කොහෙද !! පාව්කා හිටි හැටියේම අතුරුදහන් වෙලා. මේ වැඩේ මට අරුමයක් නොවුනාට එතන හිටපු අනිත් හැමෝටම ලොකු ප්‍රශ්නයක් උනා. ඒ කොහොම වෙතත් ටික වෙලාවක් යද්දී අපි ආයෙම අර කතන්දර ලෝක වල. රේසා ඉවානොව්නා අපිට කියා දුන්නු පින්තූර කතන්දර වලින් මම වැඩිපුරම කැමති උනේ "මේක හරිම පුදුමෙ තමයි - මේස් දෙකම පැන පැන යයි" කතාවටයි. පාව්කා නම් මේ එක කතාවකටවත් කැමති නෑ කියල මම දැනන් හිටියා. මොකද එයාට තියෙන්නෙ මට වගේ ගිරා මොලයක් නෙවෙයි නේ !! 

ටික වෙලාවකින් නුඹ ආයෙමත් ඇවිත් අපි එක්ක වාඩිවුනා. නුඹ ගියේ හිස් අතින් උනාට ආවේ හිස් අතින් නොවන බව දැක්කාම සාෂා ගේ හිත කියන්න බැරි තරම් සතුටකින් පිරිලා ගියා පාවෙල්. නුඹ රුසියාවේ හොඳම වයන්නා නොවෙන්න ඇති, එත් සාෂා ප්‍රිය කළේ නුඹේ තාල වලටමයි. තව මොහොතකින් නුඹ වයන බව මට සහතිකයි !! අනේ පාව්කා නුඹ නම් !!!!! 

"මෂූර්කා නැටුමට හෙට - නුඹ එනවා ද 
බැලලයිකාව වයන්නම් මම තාලෙට 
මාෂා නුඹ හෙට එනවාද ??
මෂූර්කාව හෙටයි - නුඹ රඟනවා ද "

නුඹ තාලෙට වයන්න පටන් ගත්තා.නිකොලායි සීයා හැමෝටම නිහඬ වෙන්න සන් කළා. අපි හැමෝම හෙමිහිට සින්දුව මුමුණනවා. නුඹ නොනවත්වා වයනවා. හැමෝම කතාවක් බහක් නෑ ......වශී වෙලා වගේ අහන් ඉන්නවා. වයන වෙලාවට නුඹ දෑස් වහගන්නවා පාව්කා !! එහෙමත් නැත්නම් කිසි කෙනෙක් නැති දිහාවක් බලාගන්නවා. එහෙම වෙලාවක අහම්බෙන් හරි තව ඇස්  දෙකක් මුණගැහුනොත් නුඹ එක ක්ෂණයකින් අහක බලා ගන්න බව මම දැනගත්තෙ මම නුඹේ ඇස් එකම එක දවසක් දැක්ක නිසා. ඒවා තරු  කැට දෙකක් වගේ දිලිහෙමින් තිබුණේ. ඇත්තමයි පාවෙල් , නුඹේ ඇස් වල මොනවදෝ පිරිලා තිබුණා. හරියට නිකන් ඒවා කතා කරනවා වගේ. නුඹේ ඇඟිලි බැලලයිකාව දිගේ උඩ පහල යන්නේ කිසිම ආයාසයකින් තොරවයි. එක බලන් ඉන්න ආස හිතෙනවා. ඇරත් , නුඹේ ඇඟිලි හරි දිගයි නේ පාව්කා !!! නුඹ එදා රෑ පැයක් විතරම එක දිගට වාදනය කරා. වාදනය අවසන් කලේත් පටන් ගත්තෙත් එකම ගීතයකින්. එහෙම කලේ ඇයි කියල ඇහුවාම නුඹ හිනා උනා විතරයි. හේතුවක් කිව්වේ නෑ . 

අද මට ඒ සිංදුවම නම් වෙනස් කරලා කියන්න වෙලා පාව්කා.

"මෂූර්කා නැටුමට හෙට - නුඹ එනවා ද 
බැලලයිකාව වයන්නම් මම තාලෙට 
පව්ලූෂා නුඹ හෙට එනවාද ??
මෂූර්කාව හෙටයි - නුඹ රඟනවා ද "


~සාෂෙන්කා~



No comments:

Post a Comment